fredag 26 augusti 2016

Helg på ingående

Helgen är på ingående. Härligt. Jag är fortfarande full av
sprudlande energi efter semestern. Känner för att ge mig
ut på en liten terrängvandring efter jobbet. Får se om jag
kan lura ut maken. Städningen ligger fortfarande och
väntar på mig. Men den får banne mig vänta tills det
regnar (och det är väl inte alltför långt bort tippar jag).
Jag ska ut och ta tillvara på dagarna medans det är fint.
Undrar om det finns blåbär kvar. Skulle vilja plocka lite
till. Det har varit sommarens godaste. Inte grillat, inte
jordgubbar utan blåbärsfil, müsli och blåbär. Jag hade
kunnat leva på det i sommar. Känns härligt att veta att
jag har massor i frysen att mumsa på.

Näe, nu är lunchen snart slut så det blir att kavla upp
ärmarna och göra ett sista ryck för denna veckan.
Må gott alla ♥


2 kommentarer:

  1. Låter härligt! Ha en underbar helg! KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Underbart att vara så energiboostad efter semestern!

    Kram Jenny

    SvaraRadera