torsdag 4 augusti 2016

Fyndat

Dagens inlägg är ett shoppingfynd. Vandringskängor på
rea. Nu är det bara friluftskläder kvar sen är jag redo för
vandring i Abisko..haha. Ett annat år kanske. Men jag
skulle faktiskt vilja åka till och vandra.
Fy vad svårt det är att hitta ett par bra och sköna skor.
Provade hur mycket som helst innan jag till slut hittade
dessa som dessutom var nedsatt i pris. Dom sitter som
gôrbra på min fötter. Vill slänga mig ut och gå in dom
helst nu med en gång. Men jag har lite annat att göra nu
så jag får helt enkelt lugna mig lite.
Tvätten går först just nu. Snart sticker störste sonen till
Cypern och resten av familjen till Stavanger, Norge.
Googla Predikstolen. Dit ska vi delvis. Jag kan inte fatta
att det är jag som föreslagit denna resan. Jag har höjd-
skräck och kommer att dö däruppe. Så skriver jag inte
mer här efter nästa vecka så vet ni att jag "kolat vippen"
i grannlandet..haha.

Ha det gott, fina bloggisar ♥




4 kommentarer:

  1. Alltid lika kul när man fyndar :D

    Svar: Åh vad kul att du vill stanna kvar! :D Du är så välkommen så :D
    Hoppas du haft en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket kap du gjort.
    Snygga var de också. Min nea son och man har varit i STavanger flera gånger på hockeycuper. Du får säkert en toppen resa dit.

    Kram Kram.

    SvaraRadera
  3. Riktigt snygga :) Ja hur skoj vore det inte att vandra. Tänk vad man skulle upptäcka. Men här hemma blir det inte mer spännande än att bestiga tvätt berget just nu *haha* Kramen och ha det bäst

    SvaraRadera
  4. Suuupersnygga!!! Jag vill också till Norge och vandra. Så galet vackert där! Nya Salomonskor är jag dessutom i stort behov av, mina gamla är snart slut!
    Kebnekaise är mitt mål för nästa semester, och tror till och med att maken laddar för det, jag har nog lyckats med att få honom att tänka om då det gäller semesterrutter!! ;) ;)
    Nu ska jag googla på Predikstolen!!
    Pöss & kram från kusin <3

    SvaraRadera