onsdag 17 augusti 2016

De sista skälvande timmarna av semestern

Nu har jag inte många timmar kvar av semestern. Imorgon
börjar kneget igen. Hör och häpna, jag har ingen som helst
ågren för att börja jobba igen. Lite brukar det allt kännas,
men näe, det är lugnt liksom. Och de här tre sista dagarna
har jag fått sol så jag har kunnat få kasta kläderna och känna
den underbara värmen. Ja, kanske att det inte har varit riktigt
lika varmt som det brukar kunna vara men jag har njutit in
i det sista. Resan till Stavanger gjorde hela min semester.
Den oväntade semestern, utan förhoppningar som blev tok-
bra på alla sätt och vis.
Hoppas ni alla känner att ni fått mycket utav sommar och
semester även om man hade kunnat önska lite finare väder.
Kram till er ♥


2 kommentarer:

  1. Skönt att inte ha någon ågren inför jobbet! Kan också tänka att oplanerad semester ibland blir bäst, helt utan förväntningar! Vi har inget fast jobb i år, så om vi har ågren så är det mer för inkomster, men det får lösa sig på nåt sätt!

    SvaraRadera
  2. Nä, ingen ågren för jobbet, bara för den förbaskade väckarklockan.... ;)
    Ser galet skönt ut där i solskenet!!!
    Pöss & kram kära kusin <3

    SvaraRadera