fredag 19 augusti 2016

Centrum och Old Town, Stavanger

Då var det helg och jag har gjort mina första två arbetsdagar.
Första dagen kan man känna sig smått förvirrad innan man 
fått ordning på "arbetstänket" men sen är det som man inte
hade varit borta. Underbart att mötas av flera "välkommen-
tillbaka-lappar" och gottisar på skrivbordet när man steppar
in på kontoret. Och skrattsalvor som börjar direkt med lika-
sinnade själar. Planer för helgen har vi inga. Borde ha kalas
för minste som fyllde 16 i onsdags. Men det ser ut som sju
svåra år hemma så det får bli längre fram om jag inte får ett
sjuhelsikes städryck ikväll. Däremot tror jag vi ger oss ut en
dag för att plocka kantareller och blåbär. Har redan fyllt 
frysen med mycket av båda delar. Men jag säger inte nej till
lite till. Får passa på medans det finns.

Här kommer lite mer bilder från Stavanger ♥
Och trevlig helg önskar jag er.








 OLD TOWN






6 kommentarer:

  1. Old town var verkligen jätte fint med alla söta hus!
    Skit i städningen och bjud hem dom imorgon. Du måste ändå städa om efter kalaset ju.
    Och när det gäller att ge sig ut i skogen så håller jag med dig. Bäst att passa på medan det bjuds.
    Trevlig helg fina du! 😙
    Kramisar.

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig stad. Säger som ovan, skit i städningen gästerna kommer ändå smutsa ner så städa när ni kalasat klart.

    Ha en fin fin helg.
    Kramis KAmilla

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder :) Ser jättemysigt ut. Visst är man förvirrad första dagarna på jobbet *haha* Tur det lägger sig. Njut av lördag :) Kram

    SvaraRadera
  4. Mysigt med Stavanger! Hoppas ni hittade mycket blåbär och kantareller.

    Skön söndag till dig! KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Så härligt ni verkar ha haft det. Vilka fantastiska bilder du tagit. Det är ju så man blir sugen på att åka dit.

    Ha det bra på dig!

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt ställe. Var ligger Stavanger? Kram

    SvaraRadera