onsdag 13 juli 2016

Svamlet fortsätter

Hej kära bloggisar. Hur är läget i dag?
Allt bra här. Inte lika koko i roten som i går. Jo, kanske ;)


Maken bekräftade min känsla som jag hade angående
ponchon. När han kom och skulle hämta mig efter jobbet,
så tittade han på mig och sa:
-Fryser du? -Ja, lite kallt är det, sa jag och funderade en
stund vad han menade. Såg att han kollade på ponchon och
 jag fattade vad han tänkte.
-Det här ÄR ett plagg man har...man har på sig!!
-Jaha, jag trodde du hade en filt på dig.
*satansjävlaponchojaghopparuppochnedpådenimintanke*
*karlarfattarjuingenting*

När jag kom hem rådde jag bot på min tristess och satte
mig med lite terapiarbete. Fortsatte pyssla lite till den
kommande Hawaii festen. Pimpade lite champagneglas
med "bastsnöre" och blommor klippta från gamla ljus-
manschetter. Dom blir väl fina att ha välkomstskålen i?


3 kommentarer:

  1. Håller med dig, lite för kallt, jag vill ha
    sol och bad NU !!
    Hoppas du har det fint och att allt är bra med dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Ponchon i Missonimönster som du har på dig i förra inlägget är jättefin! Tror vi kvinnor klär oss till 80% för andra kvinnor eller för oss själva. De flesta män har inte koll =)

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha... det här inlägget missade jag!! J-kla P, han fattar ju inte....! ;) ;)
    Men sååå läckert gjort med välkomstglasen! Du kan Du, Petra!!
    Kram från kusin Vitamin

    SvaraRadera