söndag 10 juli 2016

Sommarparadiset Solgläntan

Jorå, visst kom vi iväg till stugan..hela helgen t o m.
Vädret har varit perfekt för att jobba. Och som vi har
jobbat. Gjutit en grund för grillplats, planterat om
blommor, rensat i rabatter, ansat häcken (dock inte
färdig än), klippt gräsmattan, börjat dra el till både
ut- och innekontakter. Det har gått som hejsan hela
helgen och det känns minsann i kroppen nu. Det gör
ont både här och där men just nu känner jag mig bara
glad för allt som blev gjort, mer än förväntat.
Nu väntar min sista jobbvecka innan 4,5 vecka semester.
Bäst jag gör mig redo för den, fixa käk och plocka fram
kläder ikväll för i morgon bitti är det bara jag som ska
upp så jag får väl tassa på tå för att inte väcka de andra.

Skön söndag kväll på er ♥




6 kommentarer:

  1. Skönt att lite gjort. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Oj vad ni har varit duktiga! :)
    Förstår att du längtar till semestern vännen.
    Ha en fin sista arbetsvecka! 😙

    SvaraRadera
  3. Gud så produktiva ni varit....:-).
    Men skönt att få undan saker. Ha en skön sista vecka innan semestern. <3 kramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat och snart semester! KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Härligt och bra jobbat.
    Sista veckan går nog snabbt.
    Ha en toppen dag.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad kul att ha en stuga att fixa i! Skönt med semester snart, här har vår redan börjat men tyvärr inget bra väder... Kram Suss

    SvaraRadera