tisdag 5 juli 2016

Skittrött men har roligt också

Shit, maj gadd, vad trött jag är. Jag är inne i semester"mood"
en och en halv vecka för tidigt. I morse när klockan ringde
fick jag upp mobilen för att ögonen skulle få börja jobba och
vakna till. Sen vet jag inte riktigt vad som hände. Tror jag skulle
blinka en gång och vips så hade jag somnat igen. Vaknade
50 minuter senare, tung i huvudet som bara den. På jobbet
ställde jag ifrån mig min vattenflaska och kom inte ihåg
vart jag gjort av den. Tur jag har jobbarkompisar som håller
reda på mig och kunde säga vart jag hade ställt den.
Sen blev jag dock lite piggare för jag och en kollega håller
på att pimpa en jobbarkompis kontor, enda karl´n på vår
avdelning. Vi brukar busa med honom när han går på semester.
Och i år blir det extra "roligt" för honom när han är tillbaka.
Mer om det i nästa inlägg. Vi skrattar högt när vi grejar så folk
kommer in och kollar vad vi gör. Dom skrattar också :)

Nu är det lunch och jag ska gå ut och få lite nytt syre till
hjärnan så jag orkar med eftermiddagen också.
Önskar er fina tisdagen med en stor kram.


6 kommentarer:

  1. Haha, så kul att få busa lite på arbetstid ;)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad jag önskar att jag inte bara var din kusin, skulle gärna, mer än gärna vara din arbetskollega också!!! Ser fram emot vad ni hittat på... ;)
    Tisdagskram från kusse <3

    SvaraRadera
  3. Man brukar ju ställa in sig på semester i lite god tid av nån anledning... ;) Själva har vi osäkra jobb i år, så ingen direkt semester, men en del (mer osäker) ledighet ändå.

    SvaraRadera
  4. Busa är alltid kul. Tur att du hann i tid till jobbet. Somna om är aldrig kul tyvärr händer det allt för ofta att jag inte kliver upp på signal 1 eller 2 utan när klockan ringer tredje gången springer upp i panik 30 min senare.

    Snart är det din tur att gå på semester och lediga dagar.

    Sov Gott. Kramis

    SvaraRadera
  5. FY!! Din kropp skriker efter semester! En välbehövlig... hoppas du har piggnat till!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  6. Men ändå bra att hamna i semestermoodet lite tidigt, då har du landat helt i det när det väl sen är dags! Kul att hitta hit, via andra bloggar som jag läser!

    Kram jenny

    SvaraRadera