fredag 1 juli 2016

Om man inte har nåt för sig en mulen fredagkväll..

..kan man ju pyssla lite. "Hawaii-pyssel". Jo, det ska bli en
Hawaii-fest till, med kompisarna denna gången, en varm
sommardag vid sommarparadiset Solgläntan (vår stuga).
Kan ju tyckas att jag redan har en massa hawaii-dekorationer.
Men det ploppar ju ständigt upp nya saker i mitt huvud som
måste få komma ut och ta form. Vad sägs om en flaska vatten
i bh och bastkjol?

Vad har ni för åsikter om man drar ihop lite kompisar på en
grillkväll och ber dom ta med sig vad dom vill ha att grilla och
de alkoholhaltiga dryckerna och så står man själv för tillbehör,
såsom t ex sallad, potatis i nån form, röror, bröd och dricka.
Är det ok? Det är ju roligt att träffas men det är så satans dyrt
om man ska bjuda på allting. Det är min tanke i alla fall inför
denna grillkväll med Hawaii tema.

Vad har ni för er denna fredagkvällen? Skiner solen på er så ni
är ute och har det gott. Vad ni än gör så önskar jag er en härlig
fredag kväll. Kram.





5 kommentarer:

  1. Vilka ccola vattenflaskor. Det är väl så det oftast blir bäst när man kör knyttis. Då brukar det blir spontanast och busigast.

    Sitter och funderar på om vi ska dra ihop en kräftskiva för ganska många i år. Samla ihop det utspridda gänget igen.

    Min fredag tillbringar jag i favohörnet med lite vin och smågodis. Mums.

    Ha en fin kväll.Kramis på dig.

    SvaraRadera
  2. Inte bara en ekonomisk fråga. Det skall inhandlas och släpas på också!
    Vi hade knytis på midsommar i år och det var toppen att inte behöva göra allt själv som jag annars brukar.
    Så kör på det du! Om det mot förmodan skulle vara någon som misstycker kan den ju alltid välja att stanna hemma!😉

    Jag var på en galet rolig terassfest igår med ca 60 andra glada och härliga människor. Goda drinkar och dans till latinska rytmer... Underbart! :)
    Ha en fin lördag!
    Kram 😙

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig ide :) Gillar sådant. Förgyller vilken grå kväll som helst ;)

    SvaraRadera
  4. Så häftigt! Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Hallå vad kul! Jag är en riktig festfixare. Tycker det är jättekul. Få planera ihop en meny och träffas och ha kul. Låter jättemysigt!

    Ha en fin vecka! KRAM Anna

    SvaraRadera