fredag 15 juli 2016

It´s vacation o´clock

15.00...tjiiiihoooo..nu är det semester. Rusar ut från jobbet
likt en yster student på sista skolavslutningen...i min tankar
i alla fall. Vad ska jag börja med. Hem och plocka bort
tvätten från igår? Städa? Åka ut till stugan och fortsätta rensa?
Gå på bio? Dra på min joggingskorna? Eller stopp lite. Var
det inte jag som hade skyhögt blodtryck för nån månad sen.
Jag kanske helt enkelt ska börja med..ingenting. Bara känna
in livet i lugn och ro. Japp det tror jag att jag ska börja med
denna fredag eftermiddag och kväll. Kanske balkonghäng
och lyssna på nån av Sommarpratarna som jag missat. Vi får
se vad det blir. Inget som går i 120 i alla fall. Jag har ju precis
gått på min semester ;)

Njut av livet, finingar!

6 kommentarer:

  1. Ha det underbart och njut av ledighet!

    Underbara tavlor av din sommargranne.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Ha ha...det där känns igen! Man vill liksom greppa allt, använda tiden till max och förverkliga ledighetsdrömmarna. Mendu gör helt rätt som bara sätter dig ner tills detta gått över. Jag har fått jobba mig till att kunna koppla av och göra ingenting.
    Önskar dig många sköna dagar!
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  3. Underbart! Njut! Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Så härligt med semester. Det tar ett tag att varva ner.
    Jag har själv haft en vecka redan.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ha en underbar semester.

    /Kamilla

    SvaraRadera