fredag 8 juli 2016

I brist på annat

Här kommer ett lite halvfånigt inlägg i brist på annat.
Grått väder och tröttmössa inger inte så mycket inspiration.
Häng på du också. Svaret på dessa frågor ska börja med
begynnelsebokstaven i ditt förnamn.

Fredag idag, det är positivt. Och beroende på vädret får vi
se vad det blir efter jobbet. Vid sol (haha), uppehåll i alla fall,
blir det till stugan och börja gjuta en grund till en stor grill.
Vid regn (mest troligt just nu) blir det att krypa upp i soffan
och kolla film. Vad har ni för er idag, godingar?


Jag heter:  Petra    (men det vet ni ju redan)
 
Jag vill ha:  Pengar  (massor med pengar)
 
Jag är rädd för:  Polarisering   (ja vad hittar man på p)

Jag har:  Potential  (maaaaassor med potential..haha)

Jag är inte:  Pompös  (näe, vet du vad)

Jag sjunger:  Pastoralt  (..kalla den änglamarken eller himlajorden om du vill..)

Jag liknar djuret:  Puma  (hahaha)

Jag är:  Pysslig  (japp)

Jag älskar:  Party  ( gärna på tema )

Jag hatar:  Pladdertackor  (sköt dig själv och skit i andra)


8 kommentarer:

  1. Du är ju bara för härlig! 😂😂😂
    Hoppas ni kom iväg till stugan.
    Men att krypa upp i soffan och titta på film låter inte heller fel. Det gör vi just nu! 😊
    Trevlig helg! 😙

    SvaraRadera
  2. Haha, grymt snygg bild :)
    Önskar dig en fin dag !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. ASG*.. Love you :) :) :)
    Kram Kate

    SvaraRadera
  4. Du är ju helt underbar Love You to :)
    Underbar finurlig härlig lista där du bjuder på dig själv TACK !!!
    Hoppas du har det bra sötnos och stor kram till dig

    SvaraRadera
  5. HAHAHA tack för dagens asgarv! Du är ju för härlig och söt!! Den listan gjorde jag på fb =)

    Ha en skön söndag! KRAM Anna

    SvaraRadera
  6. Vad många spännande ord på P. Pengar. Vad är det? :)
    I fredags klippte jag häcken. Tur det. Idag ösregnar det så jag vilar mig i form till finalen ikväll. Kan ju titta på tennisfinalen i eftermiddag.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  7. Kul lista. Svårt att komma på ord på I, men det ska väl gå att lista ut.
    Håller med om att det är regnigt och tråkigt, men jag fick lite tid till bloggen och sen blir det filmkväll. Ganska mysigt det med.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Haha underbart... Gjorde ett inlägg på bloggen idag, det blev väldigt gnälligt. Misstänker att vi alla längtar efter sol och värme��
    Många varma kramar från Birgitta

    SvaraRadera