måndag 13 juni 2016

Tillbakablick

Det är måndag och jag känner mig fortfarande lycklig efter
skolavslutning och studentfirande. Minste gick ur nian i
torsdagskväll, men jag hann inte sätta mig vid datorn och
skriva då eftersom det var fullt pådrag med studentpiffande
då. Så jag gör en liten tillbakablick idag. Lycklig kille som
till sist satte betyget i svenska. Ett av orosmomenten som
fullständigt ätit mig inifrån. En stor sten föll från mitt
hjärta och jag började gråta av glädje för min lille godings
skull. Nu ska han läsa barn och fritid med inriktning på PT.
Ska dom ha nåt projektarbete så får han ha sin mamma som
objekt och köra skiten ur..hehe. Det skulle jag behöva ;)

Ha en underbar start på veckan, fina bloggvänner.







7 kommentarer:

  1. Vilken fin son du har! All lycka till honom. Bra val av linje också.

    Kramar Anan

    SvaraRadera
  2. Så skönt!
    Inget värmer mammahjärtat så som när det går bra för våra barn!
    Jättefin är han din son........

    Ha det gott,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Grattis till dina killar, vilka roliga dagar ni har haft :-)
    Förstår att klumpen släppte, man vill ju dom så väl såklart och hjälpa till med allt
    Kul att båda har fått sommarjobb

    Ta hand om dig
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Grymma och fina killar du har :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Härligt! Grattis till dina killar. Avslutningar är alltid speciellt med en känslostorm. Skönt att få en egen PT, det skulle vi behöva alla tror jag. Någon som jagar på en lite extra.

    Kramis Kamilla

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till honom :) Egen pt skulle jag vilja ha. Behöver någon som pushar ibland. Kram och ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  7. Jättegrattis till sonen och att han klarade skolan, förstår precis din känsla, hade samma med den äldste och matten. Så skönt när de klarar det och kan gå vidare. häftigt val med PT. Kramizz Laila

    SvaraRadera