onsdag 29 juni 2016

Min nya last

Jag har dragit på mig en ny last. En sommar-
last om man får kalla det så. För det är inget jag
kommer att köpa i höst och vinter när det är kallt.
Det är en kall kaffedrink från Espresso, frappino
med smak av hasselnöt och belgisk choklad.
Jädrar vad god den är ..och dyr, tyvärr.
Jag vet inte om jag ska rekommendera er den,
med risk att ni också drar på er en ny last eller
om jag ska avråda er så att ni inte gör åt en massa
pengar på denna goda kaffedryck.
Själv kan jag inte gå förbi Espressohouse utan
att tänka "..mmm..frappino med hasselnöt och
choklad..".

Hoppas ni mår bra alla härliga bloggvänner och
även andra som eventuellt tittar in här. Kram på er.


6 kommentarer:

  1. Tur för mig att jag inte tycker om kaffe! 😉
    Så mig kam du inte fresta! 😊
    Stor kram till dig fina vän! ❤

    SvaraRadera
  2. Jag vet den är
    Galet god...
    Det är lätt att göra egen ;-) (kostar mindre) fast då har jag inte med choklad å hasselnöt smaken
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Vågar jag testa den nästa gång jag är inne i stan? En kaloribomb!! Hmmm... ska testa den en het dag.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Mmm, det lät gott!! Men vill inte ha några nya laster...tror jag! ;) ;)
    Pöss och kram finaste kusse från Kate

    SvaraRadera
  5. Lät väldigt gott och jag måste nog prova, även
    om det är risk för ytterligare en last ;)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Ja visst är den god. Tur för mig att jag varit eller är bortrest annars så beställer jag den oftast nuförtiden när jag slinker in på mitt favoställe Espresso House.

    Den lasten tänker jag inte göra mig av på mycket länge.

    Kramis

    SvaraRadera