onsdag 22 juni 2016

Cold shoulder klänning

Shopping, shopping, shopping. Näe, så mycket
har jag inte shoppat. Men jag gick och strosade i
affärer och inne på Kapp Ahl hittade jag den här
cold shoulder klänningen. Jag älskar batikmönster
och en cold shoulder topp eller klänning har jag
varit ute efter. Nu fanns den bara i svart, vilket var
lite synd för jag hade velat ha den i blått och vitt.
Men det blir nog bra.
Snälla högsommarvärme, kom tillbaka nu så jag
kan använda detta luftiga och lätta plagg.


4 kommentarer:

  1. Ja vem vill inte ha värme så man kan använda alla sina sommarkläder. Jag har för mycket av den varan känns det som, men det är ju roligt med sommarkläder och ofta fyndar jag till bra priser. Eller också borde jag skänka gamla trasor som hänger kvar. Din klänning ser helläcker ut. Jag som gillar svart tycker den var fin i det.
    Ha en riktigt härlig midsommarhelg...med mycket sol o värme!
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  2. WOW den klänningen gillade jag! Ska åka till Kapp Ahl och se om den finns kvar! Tack för tipset!

    Glad midsommar och KRAM! Anna

    SvaraRadera
  3. Såå snygg klänning. :-)Kramizz och ha en jättefin midsommar/Laila

    SvaraRadera