onsdag 4 maj 2016

Studentfix

Äntligen har jag kommit igång med att kunna börja
bocka av saker som ska göras inför studenten. Niklas
kläder är inköpta (det sved i plånboken), studentskylten
är klar och maten är beställd. Hade ambitioner först att
göra mat och tårta själv, men jag har gått ifrån den
tanken. Har varken inspiration eller ork till det. Det är
så mycket annat som ska göras och tar tid så det fick
bli delikatessfat med en massa go´saker på.

Solen fortsätter skina och det är helt underbart. Denna
helgen ska vi äntligen börja öppna upp i stugan.

Njut av solen och dagen, godingar. Kram på er.


6 kommentarer:

  1. Det är mycket som ska ordnas och helst stämma den stora dagen. jag tycker det var bra att du släppte på de två sakerna även om jag förstår att du är ambitiös. Hoppas det blir samma kalasväder som vi hade tur att få förra året när vår äldsta tog studenten. Allt blir roligare då. Njut i stugan och att de gulsvarta börja klättra i tabellen.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  2. Härliga tider med studentfirande...liten blir stor!
    Du gör helt rätt som avstår från att göra allt själv. Det gjorde jag förr men slutat med det. Man ska vara i gott skick så man orkar vara trevlig och njuta av sådana där familjehögtider.
    Njut av allt underbart som händer nu i naturen!
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  3. Åh så mysigt! Lycka till med allt!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Mycket att stå i men ack så spännande. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Ska själv på studentfirande snart. Min systers son går ut nu, så det blir en massa presenter och kalas här också.
    Men visst är det något speciellt.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Vilken sötnos! :-) Bra det där att inte försöka fixa allt själv, man ska ju orka med att vara social och njuta av tillställningen också, själv så hade jag mamma till hjälp och vi fixade allt själva, men nästa års student kommer jag nog att köpa ngt färdigt, så jag hinner njuta mer av allt. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera