tisdag 31 maj 2016

Sneakers modet

Vad jag tycker det är bra med sneakers modet som är nu. Man
kan använda det till allt, byxor, kjol och klänning. Passar mig
perfekt som inte kan gå i trånga skor eller i höga klackar. Så
till klänningen jag köpt till studentdagen kommer jag gå i
sneakers. Köpte vita enkla från Superga. Det enda som saknas
nu är en passande väska till.

Idag ska jag till frissan. Sitter och är lite kaxig och tänker att
jag minsann ska kapa 10-15 cm så håret kommer till axlarna.
Men det har jag tänkt så många förut också. Och när jag väl
sitter i frisörstolen så fegar jag ur och säger "..ta det slitna..".
Nåja, det återstår att se hur det blir denna gången ;)

Ha en underbar dag i solen, fina bloggvänner. Stor kram till er.



2 kommentarer:

  1. Snygga! Här kör jag också med sneakers till allt :) Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Superfina! Ett par vita sneakers hör till basgarderoben tycker jag. Passar till allt som du säger.

    KRAM Anna

    SvaraRadera