fredag 20 maj 2016

Formsvacka

Här är det långt mellan gångerna nu. Men jag har inte varit
i tipp topp form för att blogga. Inspirationen finns inte just
nu. Men igår när jag åkte hem från jobbet sken solen och
jag såg de fina träden som börjat blomma vid Pinoccio och
faktiskt, att lusten för att fota lite kom fram. Jag hämtade
kameran och åkte tillbaka till stan igen. Sen tog jag en extra
runda för att kolla läget. Det var riktigt skönt att känna att
lusten för att göra nåt börjar komma tillbaka. Ibland blir det
för många jobbiga saker samtidigt och man bara orkar inte
vara påhittig och göra saker eller vara social eller ens göra
de saker man vanligtvis älskar att göra. Men jag hoppas
detta är vändningen nu.

Önskar er en toppen helg. Kram till er.



8 kommentarer:

  1. Så där är det ibland och så får det lov att vara. Tvång blir inget bra ändå. Just nu är det väldigt mycket för de flesta av oss och man blir både lite stressad och trött. Försök hitta lite vilopauser så kommer du igen med förnyad kraft ska du se.
    Ha en skön helg!
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  2. Hoppas energin kommer tillbaka till Dig, finaste kusin <3 Här har blogglusten varit liten, så jag bloggar när lusten faller på bara... tills vidare.
    Önskar Dig en skön lördag, kram från Kate

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder.
    Jag vet precis hur det känns. Ibland har man varken lust att blogga eller vara social. Man får sina svackor ibland.
    Du besökte Rönnstigen i Svenljunga förra helgen. Jag bor ganska långt därifrån. Jag bor närmare centrum, i närheten av kyrkan och ålderdomshemmet. Strömgatan heter gatan.

    Ha det bra på dig och kram!

    SvaraRadera
  4. Toppenfina bilder, när solen tittar fram känns allt mycket lättare. Det kan bli lite mycket ibland, men sen brukar blogglusten komma tillbaka.
    Ha en bra vecka!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Känner igen mig, det där med att blogga känns inte lika roligt längre, men jag hoppas det bara är tillfälligt både för dig och mig.
    Super fina bilder.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Wow vilka läckra bilder! Så fint! Värmen har kommit tillbaks!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  7. Vilken tur att min näsa är liten och att jag ljuger så sällan. :) Allt går i vågor. Blogga ska vara kul. Annars är det bättre att ta en bloggpaus tills lusten återvänder.
    Hoppas du njuter av maj månads smörgåsbord.
    Kram Bosse.

    SvaraRadera
  8. Allt går lite upp och ner ibland :) När jag har känt så har jag låtit bloggen vila. Känt mig stressad de första dagarna sen har det varit skönt. Kram och ha en fin fredag

    SvaraRadera