lördag 23 april 2016

Vinst piggar upp en trött människa

Jag är så orkeslös. Snuvig och förkylningsblåsor
långt bak i halsen. Maken har superkoll vilken glas
jag använt. -Jag vill inte ha dina äckliga blåsor i min
mun.
En sak piggade dock upp mig igår. Jag vann boken
"Gränslös" från Sandnejlikan hos Finaste Mattan.
Böcker är bra. Funkar i liggande läge. Funkar i
sittande läge. Det jag är rätt bra på nu mellan varven.

Här skiner solen idag..men huvva..det är is i luften
och inte alls så skönt som man tror det är när man
tittar ut genom fönstret minsann.

Hoppas ni är piggare än jag och njuter av en solig
lördag. Kram på er.


6 kommentarer:

  1. Men, krya på Dig kära kusin. Själv har jag legat nerbäddad min obligatoriska "dag" i förkylning.. en dag!!
    Mmmm, blomkålspizza lät supergott, får bara inte tala om för resten av familjen vad som döljer sig under ytan... :)
    Krya-på-dig-kram från Kusin Kate

    SvaraRadera
  2. Stackars dig, hoppas att du piggar på dig snart.

    Grattis till vinsten. Vilken bra vinst nu när du är krasslig.

    Må så gott.
    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten!

    Kryapådigkram! Anna

    SvaraRadera
  4. Här är jag pigg idag men varit trött så jag har sovit ikapp en hel del i bilen idag ;) Krya på dig vännen! Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Usch stackare, du får krya på dig vännen. <3 Här är det inte jag som e sjuk utan mannen min är sjuk o varit det i två veckor, virus på balansnerven, inte alls kul.kramizz Laila

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten! :-)/Laila

    SvaraRadera