tisdag 12 april 2016

Som jag har väntat

Hej våren. Som jag har väntat på dig. Ingen är väl så
efterlängtad som du efter en lång och mörk period.

I går var det sååå gott väder. Även i helgen, men det var
nog snäppet go'are i går. Helgen bjöd på härliga lång-
promenader och igår slängde jag mig i solstolen när jag
kom hem från jobbet. Idag tänkte jag att jag skulle hinna
med både och. Har bestämt mig att gå från jobbet redan
kl 12 för att njuta av dagen. Såg att det skulle bli sämre
redan i morgon så det är bäst att passa på.



8 kommentarer:

  1. Ja nu får vi passa på, vem vet hur länge dessa kanondagar varar. Jag jobbar halvtid nu så jag rusade hem till altanen och satt mig där med en bok. Tro det eller ej men efter ett tag gick jag in och tog fram lite SOLSKYDDSMEDEL! Helt otroligt men solen kändes så stark så jag tog det säkra för det osäkra.
    Njut!
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  2. Aaaa det är så härligt. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Hej! Ja, våren är väl på många sätt den mest efterlängtade årstiden:)

    SvaraRadera
  4. Älskar våren! Så välkommen!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Jaaaa nu är det fantastiskt & så vackra bilder du visar ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  6. Så himla underbart ute <3 Hoppas på en riktigt solig helg igen :)Vilka super fina bilder.

    SvaraRadera
  7. Våren är bäst, härligt med allt som spirar. Längtar bara till att det skall bli lite varmare.
    Ha det bra!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  8. Underbart att våren äntligen kom. Hos mig skiner solen idag igen så jag tänkte göra klart det sista grovgörandet i trädgården så att vi kan börja plantera för vår och sommar på riktigt.

    Önskar dig en fin fredag.
    Kram Kamilla

    SvaraRadera