måndag 25 april 2016

Hiss eller diss?

Kära läsare, jag behöver er hjälp. De gånger jag har
haft klänning på mig är lätträknade och därför är det
här utanför min bekvämlighetszon. Men nu när min
son tar studenten skulle jag så gärna vilja ha en klänning.
Har letat och letat och letat och känner mig väldigt velig.
Igår var jag till Lindex och köpte denna. Nu vill jag ha
synpunkter från er. Är detta en klänning som passar sig
på studenten. Den är i trikå och är väldigt mjuk och go.
På bilden ser den svartvit ut men det är mörkblått.
Så vad säger ni, blir det hiss eller diss på den?


12 kommentarer:

  1. Riktigt snygg!
    Både klänningen och du i den! :)
    Den kan du absolut ha.
    Men de unga student tjejerna får allt passa sig för du kommer konkurera ut dom! ;) ❤

    SvaraRadera
  2. Ursnygg!!! Kör absolut på den på studenten, vackra kusin!
    Önskar Dig en toppendag, kram från Kate
    PS. Vitlöken kom ut samma väg den kom in... ha ha ha och förkylningen som bortblåst ;)

    SvaraRadera
  3. Super snygg, absolut hiss.
    Jag letar också klänning till vår sons student.
    Jag vet precis hur den ska se ut, färg och material, bara ett litet problem....jag hittar den inte ;)
    Kanske ska ta en tur till Lindex jag också, din var jätte fin.

    Det stämmer att Hökensås golfbana inte är så långt från Hjo.
    Fin kväll
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Super fin. Den måste jag in på Lindex imorgon och prova. Så jag hissar klänningen.

    Sov gott.
    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  5. Du får en given HISS av mig. För jag fick väl också gissa? Fast jag är en man. Hoppas det blir ett riktigt fint väder den dagen. Ett stort minne både för hela familjen. Vår äldsta tog studenten förra året.

    Jag tyckte väldigt mycket om "Arvet efter dig". Jag erkänner att jag också grät på slutet. Den fick 5/5 i betyg. Vad tyckte du om "Livet efter dig?" Den fick 4/5 av mig. Det var naturligtvis svårt att nå samma höga nivå. Hon har skrivit några andra böcker som jag också gillat.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  6. Jättefin! Jag letar också klänning till den där studenten och vi ska på en stor fest innan också... Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Snygg men vad gör du med långärmat om det skulle råka vara 25 grader varmt just denna speciella dag ??? så tänker jag men det är nog för att jag har väldigt lätt för att svettas...
    Önskar dig en fin helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Jättesnygg den kan du absolut ha, passar dig perfekt�� Härligt att gå på studenten, det är något speciellt.
    Ha en bra helg!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  9. Hur snyggt som helst! Härligt att ha lite festligheter att längta till. Hoppas bara solen skiner och värmer.
    Ha en fin söndag.
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  10. Jag tycker att klänningen var jättesnygg på dig. Passar absolut på student.

    SvaraRadera