söndag 20 mars 2016

Underbar och avkopplande söndag

Vilken toppendag det har varit. Man blir lite smått lyrisk
när solen och värmen kommer. Hade lätt kunnat brista ut
ett vårskrik a la Ronja idag. Och jag har bara gjort det jag
har velat idag, så inga måsten. Det valde jag bort mot två
promenader, en på förmiddagen och en på eftermiddagen.
Där emellan satt jag mot solvägg på balkongen och njöt av
den go'a värmen. Avslutade dagen i basketborgen för att 
kolla kvartsfinal nr 3 mot Nässjö. Borås lyckades med nöd
och näppe knipa segern. Nu står det 2-1 i segrar för Borås.
*hållertummarhårtattdomslårutNässjö*

Jag har verkligen haft en njutningsfull dag. Det hoppas jag
ni haft också, vackra varelser. Kram ♥





6 kommentarer:

  1. Så härligt..... Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Det är galet så skönt solen gör oss... jag har stått med färgburkar (inne) hela helgen men en kort promenad och lite kaffe i solen hanns med

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Visst blir man lyriks av solen. Så älskad och välkommen!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig söndag du har haft, detta behöver vi i bland. Först promenader sen njuta av solen... underbart.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Underbart att fp njuta vid husväggen. Idag har jag tyvärr vaknat till vinter igen. Grr....Gå hem nu vintern.

    Vårpromenader gör så gott för både kropp och själ.
    Må bäst kram Kamilla

    SvaraRadera
  6. Vad härligt att höra om en sådan underbar dag! Känns som våren börjat komma till Sverige!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera