onsdag 2 mars 2016

Slog till och köpte den

Jag kunde inte motstå den i dag när vi var och handlade
på Ica Maxi. Den var faktiskt billigare än på nätet.
Bonniers vegetariska kokbok. Har gått och sneglat på den
ett tag nu. Annars är det maken som står för kokboks-
inköpen i vår familj. Den är så fin. Tror jag ska hitta
många bra recept i den.
Vill gärna tipsa er om Anammas "göttfärs" också. Den är
riktigt bra. Mycket smak och bra konsistens. Har kört med
den här göttfärsen till lasange, tacos mm. Tycker den är
jättebra. Den är här för att stanna för min del.

Önskar alla fina en skön onsdag kväll.
Stora kramen till er.




14 kommentarer:

  1. Spännande....då får vi kanske ta del av ngt framöver. :-)kramizz Laila

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag också jag ska kunna bjuda er på ;)
      Kram

      Radera
  2. Så spännande. Kan tänka att du gjorde ett bra köp. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Det gjorde du rätt i! Bra kök! Lycka till i köket.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Den stod jag och höll i med :) Var den bra? Älskar vegetariskt men ibland behöver man nya tips och ideer. Hoppas du får en fin dag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Köp den. Jag tycker den är riktigt fin.
      Kram

      Radera
  5. Bra köp när man alltid kan få det billigare :) Hoppas att du hittar många spännande recept i den. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns alltid bra när man kan komma undan med några kronor. Är det Knalleandan tror du ;)
      Kram

      Radera
  6. Vi är ganska dåliga på laga vegetarisk mat här hemma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har jag också varit. Det är först se senaste månaderna som jag kommit igång.

      Radera
  7. Spännande med vegetarisk mat. Här i Stockholm finns en helt underbar restaurang på Söder "Hermans Vegetariska restaurang", de måste du prova. Jag gillar vegetarisk mat men min familj är lite anti vilket är trist.

    Ha en bra torsdag.
    Kram Kamilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är lite så hemma hos oss också. Maken provar gärna men inte kidsen.

      Radera