fredag 4 mars 2016

Fredag hörrni...

..woop woop..(händerna mot taket)

Vaknade upp till snötyngda grenar på träden och
vita gator idag. Jag vet att vintern inte är över än men
jag kan inte rå för det, jag blir lite besviken ändå.

I eftermiddag ska jag till frissan. Det ska bli så gott.
Har inte varit där på 7 månader. Verkligen dags att
göra nåt åt risbusken jag går omkring med på huvudet.
Sen är det sista matchen i grundserien i basket ikväll.
Så det får nog bli en tur till basketborgen för att heja
fram våra basketkillar så dom piskar Uppsala.
Så ser min fredag ut efter jobbet. Vad ska ni göra ikväll?

Stor fredagskram alla godingar.


Vem är ni rädd för? ;)

12 kommentarer:

  1. Så ni har fått snö..
    Här regnar det istället och känns som höst. Hoppas du blev nöjd med håret! :) Bild sen va?
    Jag är jätte rädd för Brad Pitt! ;)
    Trevlig helg ring! ❤
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev inte så stor ändring. Klippte bort slitna toppar och fräschade upp färgen.
      Kram sötis

      Radera
  2. Skönt att få gå till frissan. Det är bland det bästa jag vet. Att få bli ompysslad.

    Trevlig helg o Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är såå skönt att gå till frissan.
      Kram

      Radera
  3. Kul att se att det finns fler som låter hår och frisyr förfalla för att sedan få sig ett rejält lyft. Då märks det ju liksom!
    Ha en fin helg!
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi..ja då märks det verkligen skillnad ;)
      Kram

      Radera
  4. Härligt med besök hos frissa, jag var också där igår. Rolig bild ;) Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart att gå till frissan.
      Kram

      Radera
  5. Du ser ut att ha fullt upp, man kanske skulle gå och titta på lite basket... det är kul. Frissan vore behövligt här också, börjar ändra färg mitt uppe på huvudet... kan det vara fel på vattnet tro, hihi.
    Nu snöar det igen, kan det inte vara slut på snön där uppe snart.
    Ha en underbar söndag!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jätteroligt att kolla på basket. Och snart drar fotbollen igång. Längtar.
      Kram

      Radera
  6. Åhh vill ju se bild sötnos !!!❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch..det blev inte så stor förändring direkt. Får se vad jag kan göra ;)

      Radera