tisdag 23 februari 2016

Tyger från Kinnamark

Ni har väl inte missat Kinnamarks underbara tyger. I så fall
tycker jag ni genast ska klicka in er här>> och kolla in deras
utbud. Jag blir hur glad som helst av deras färger och mönster.
Tänk att få välja fem meter av något av deras tyger. Vilken
lycka. Den lyckan kunde man tävla om hos Finaste Mattan,
denna fantastiska blogg, med så mycket fina tävlingar och
tips att man knappt tror det är sant (där ska ni också kika in
och tävla om ni inte redan gjort det).
Gissa vem som vann? Japp, jag *skuttarruntiglädjedans*
Det svåra med vinsten var ju vad man skulle välja. Jag
började se nya gardiner överallt hemma och i stugan. Har valt
ut några av favoriterna från Kinnamarks hemsida. Och sista
bilden visar vilket tyg jag valde.
Roligt att sätta upp nya gardiner när våren gör sin ankomst,
eller vad tycker ni?

1. Cirkelblomma = tokälskar detta mönstret
 2. Fifties = så snyggt
 3. Sommartid = så sommarsött
 4. Visby = love it
Mitt val blev till sist Visby


8 kommentarer:

  1. Grattis till en jättefin vinst! :-)Visby var riktigt snygg. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Åh, grattis till vinsten...den var ju inte så dum

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  3. Snyggt mönster du valde, jättefint! Kramar!

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten. Så fina tyger. Jag gillade också Visby tyget bäst.

    Få ta mig en titt på Kinnamarks fina tyger.

    Sov Gott.

    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till dig fina Petra! :)

    SvaraRadera
  6. Underbara tyger! Blir glad. Jag har ramat in tyger och gjort tavlor av dem. Riktigt fin faktiskt!

    KRAM Anna

    SvaraRadera