måndag 22 februari 2016

Sjukt inlägg

Fasen, jag åkte på det jag också, flunsan. Inte bra än men
idag har jag redan orkat sitta upprätt mer än vad jag orkat
de tre senaste dagarna ihop.
I fredags kväll tyckte minste att jag såg mer död än levande
ut. Jag kände mig mer död än levande också. Och ni vet
när man vaknar på natten och tokfryser, dyngsur i sin egen
svett så både pyjamas och sängkläder är blöta..så har jag
haft det i tre nätter. It sucks!
Jag har inte varit ute sen i torsdags. Jag längtar ut nu. Det
bästa med att jag blev sjuk denna helgen (om man nu ska
plocka fram nåt positivt) är att jag har minsann sett att det
har snöat...på tvären till och med. Den skiten behövde jag
inte gå ut i..haha. Näe, nog om baciller och sjuk humor.

Hoppas ni alla mår bra. Ska snart läsa ikapp på era bloggar.
Ska bara samla på mig lite mer krafter så jag orkar sitta här
lite längre. Puss och kram på er.


10 kommentarer:

  1. Fy vad jobbigt och tråkigt.
    Skickar många Krya Kramar.

    /Kamilla

    SvaraRadera
  2. Men nej! Krya på dig vännen! ❤ ❤ ❤
    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Usch o fy! Men som du skriver...man får försöka hitta något positivt i allt elände...vem vill gå ut i snöstorm nu när vi desperat vill ha vår!
    Kryakram / RosMarie

    SvaraRadera
  4. Fy stackare! Den vill vi vara utan. Kryapådigkram! Anna

    SvaraRadera
  5. Men fina Petra usch vad jobbigt att må så där :( Krya på dig och hoppas du snart mår bättre ❤️ Stor varm Kryapådig Kram

    SvaraRadera