onsdag 17 februari 2016

Sjuk på sportlovet

Här har vi sjukstuga. Det blev väl ett roligt sportlov..
..NOT. Störste som var glad att få ett lov ledigt som
jobbat alla lov (i stort sett) från han var 15. Minste
skulle gå ett par dagar i lovskola för att få lite extra
hjälp. Sen hade jag tagit ledigt torsdag och fredag så
vi kunde hitta på nåt kul, bowling eller nåt annat.
Så gick det med det. Sen kan man ju vända på det
och tycka att det var ju tur att det var på lovet och inte
på vanliga skoldagarna. Nu är det som det är och vi
får göra det bästa av det. Hoppas slutet av veckan kan
bli lite rolig i alla fall.

Läste på Aftonbladet att "Brucan" kommer till Göteborg
i sommar. Åh vad jag skulle vilja se honom igen. Var där
2012 (läs här) och såg honom. Jag blev "The Boss-frälst"
då. Fasen vad han imponerade.
Näe, nu är det dags att laga lite mat till ynglingarna, får
se om dom orkar äta lite.

Ha det gott allihopa.

Bild från 2012, sportlovsaktivitet vill jag minnas.


12 kommentarer:

  1. Men så trist, många som är sjuka nu har jag hört. Sonen var sjuk här innan sportlovet och hann gå i skolan några dagar innan det var dags för lov. Må så gott och krya på er. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättemånga sjuka nu. Trist.
      Tack för krya-på.
      Kram

      Radera
  2. Just. Det. Ni har ju lov ett par veckor före oss.
    Jag håller båda tummarna för att alla blir friska till helgen så ni kan ha ett par mysiga dagar tillsammans innan lovet är slut!
    Stor varm kryapåerkram ❤

    SvaraRadera
  3. Jag har alltid tyckt att det är förbjudit att bli/vara sjuk på sportlovet. :(
    Spela bowling i Borås som är så himla kul. Ibland tyckte jag det var så nice att jag missade föreläsningar och annat krafs på Balder.
    Still going strong. Jag var på Ullevi 1985. Snacka om valuta för biljettpriset. Han är redan en legend.
    Hoppas de sjuka kryar på sig snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du har bott i Borås. När var detta? Har du varit här och sett No limit?
      Tack för krya-på. Hoppas vi "ses" mer här.

      Radera
  4. Åh jag hörde också att "Brucan" skulle komma till Sverige, skulle också vilja se honom igen.
    Hoppas ni kryar på er snabbt och kan njuta lite
    av lovet. Ta hand om er !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Så tråkigt att ni blev sjuka till lovet. Hoppas ni kryar på er snabbt så ni kan njuta av lite lov trots allt.

    Bruce vill jag också gärna se. Måste kolla upp om det går få tag på biljetter ff.

    Kram och krya på er.
    Kram Kamilla

    SvaraRadera