fredag 12 februari 2016

Så fruktansvärt skönt med helg

Har precis kommit hem, slängt av mig ytterkläder
och hoppat i mysbyxorna. På med lite musik. Turen
med dammsugaren kommer att gå som en dans.
Har en liten liten stund för mig själv. Tror jag passar
på att göra några "moves" till musiken också. Åh,
det är så jätteskönt att arbetsveckan är över. Även om
arbetsdagarna går fort så känner jag mig så glad över
att helgen är här. Inget planerat. Jag ska bara göra
det som faller mig in (haha..brukar aldrig sluta så men
jag lever på det just nu). I morgonbitti ska jag och
kudden gosa jäääättelänge.
Näe, nu har jag inte tid att vara här. Har lite att göra
innan jag klämmer ned rumpan i soffan och tittar på
finalen av "På spåret". Kollar ni? Jag hoppas mina
favoriter tar hem det i år igen. Heja Jesper och Elisabet!
Dom är ju störtsköna.
Precis som ni, kära läsare och bloggvänner.
Ha en förbaskat go´fredagkväll. Stor kram.


14 kommentarer:

  1. Härligt med fredag och helg. Fin bild på fina dig!! Kram

    SvaraRadera
  2. Helgen är här!!!! Lika efterlängtad varje gång!
    Njut nu av den Du vackra kvinna <3
    Lördagskram från Kusin

    SvaraRadera
  3. Helgen är här och denna lördag fick jag gosa med min kudde. Så skönt.

    Håller med denna helgen har jag väntat på. Så härligt med ta dagen som den kommer dagar.

    Fin bild på fina dig.

    Kramis Kamilla

    SvaraRadera
  4. Så mysigt med lite moves hihi & så fin du är ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  5. På spåret låter roligt. Jag ser det här i Wales ibland genom datorn. Gillar det!
    Idag blir det en rugby eftermiddag här hos oss, Wales - Scotland. Spännande!
    Dessutom är det snöblandat regn här.
    Ha en trevlig weekend!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är roligt att titta på sport live.
      Ha så kul.
      Kram

      Radera
  6. Fredagskänslan är underbar! Idag skiner solen.

    Fin lördag till dig! Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Hoppas din helg har varit super och vill önska dig en fin alla hjärtans dag. Kram Anette

    SvaraRadera