lördag 23 januari 2016

"Same as last year, miss Sophie..same as every year, James"

Jag inser när man kollar bakåt bland foton och i bloggen att
man gör lite samma saker ungefär vid samma tid på året.
I dag har vi varit upp till sommarstugan och kollat till det.
Det kom ju rätt mycket snö i veckan och det kan vara bra att
kika till det så inget tak rasat in..typ. Och när jag kollar till-
baka så är det återkommande i slutet av januari.
I kväll ska jag iväg med Friskvårdsgänget, gå på revy och
käka middag. Det är också denna tiden på året. Historien
upprepar sig. Så länge det är trevliga saker har jag inget
emot att dom återkommer.
Ha en trevlig lördagkväll, för det ska jag ha :)





4 kommentarer:

  1. Känner absolut igen mig....åren ser rätt lika ut och inte mig emot...trygghet kallar jag det.:-)Ha en jättetrevlig kväll. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Visst är det så. Men ack så kul det är med en blogg när man kan se tillbaka på vad man gjorde där och då.

    Hoppas du fick en trevlig kväll med ditt gäng.

    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  3. Ser ju nästan ut som om ni har stugan uppe i fjällen..........
    Men visst gör man samma sak år efter år, en del saker måste man bara göra för det är så kul.
    Så ibland kommer det in nya traditioner men de gamla består ändå.

    Ha det fint nu,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Ja du har helt rätt där. Inte mycket nytt under solen när man kollar efter så där. För min del blev det ju lite annorlunda i år då jag brukar spela revy sedan 25 år tillbaka just denna tiden, men i år blev det bara titta. Nåja, jag får vara med på avslutningsfesten nästa helg som vanligt iallafall.
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera