tisdag 19 januari 2016

Massor med snö

Oj så mycket snö det kom natten till idag. Det var säkert
mellan 20 och 30 cm när man kom ut på morgonen. Det
hade inte hunnits med att ploga överallt så man fick pulsa
i snön. Det är ju inte så roligt att vara ute på vägarna när
det är lite smått kaotiskt men vad fint det blir ute. Tog en
liten tur runt kvarteret där jag jobbar för att kolla på det
fina innan jag började jobba. Har ni fått snö till idag?

Nu sitter jag och väntar på tv-programmet, Vegorätt.
Ha en skön tisdag kväll, ni härliga läsare.



7 kommentarer:

  1. Jodå här har vi fått massor med snö också! De där goda fröknäckena brukar vi göra med, tackar för tips om att ha chiafrön i. Kram

    SvaraRadera
  2. Gud va mysigt med så mkt snö....här fick vi bara några cm. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Oj va mycket. Hörde att det var problem i Göteborg.
    Vi börjar få varmare nu. Efter helgen finns det nog inte mycket snö kvar här.
    Jag vill se bild på en snöängel! :)
    Puss.

    SvaraRadera
  4. Snö så vi har skidspår i alla fall, och vackert är det!!! Vad tyckte du om Vegorätt? Lite flamsigt och larvigt tyckte jag, men maten såg riktigt god ut!!
    Onsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  5. Det är verkligen otroligt vackert med vintermiljön !
    Hörde vilken kaos det var i göteborgstrakten, här är det bara runt -8 nu men snön gnistrar vitt och det är mysigt att se INIFRÅN hihi
    Stor varm kram till dig !!!
    Ha den allra bästa onsdagen och ta hand om dig vacker !

    SvaraRadera
  6. Jag vet inte om jag tycker det är härligt eller ej men vackert är det klart.....inifrån. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Visst är det fantastiskt fint. Helt underbart att vara ute och gå i det vintriga.
    Kram!

    SvaraRadera