söndag 17 januari 2016

Magiskt vackert

Idag har vi haft en magiskt vacker dag. Iskristallerna gnistrar
likt diamanter när solen lyser på dom. Man vill bara stanna
upp och insupa så mycket man bara orkar av det vackra
vinterlandskapet. Men det gick inte att vara utan vantar mer
än ett par minuter åt gången. Det riktigt värkte i lederna. Jag
håller tummarna att nästa helg kan få vara lika vacker som
idag. Då måste vi ut och grilla lite korv.
Tycker det är lite jobbigt att helgen redan är slut. Skulle
behöva en ledig dag till känner jag. Hann inte riktigt allt jag
ville eftersom det blev en dagsutflykt igår. Men det är ingen
ide att stressa upp sig över det. Det kommer flera dagar...

Hoppas ni alla haft en finfin söndag, fina läsare.




4 kommentarer:

  1. Visst var det vackert ute idag! :)
    Allt gnistrade verkligen.
    Det är snart helg igen...
    Det går fort.
    Kram goa, fina du! ❤

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Det har varit ett underbart väder idag. Hoppas det håller i sig så man kan njuta även nästa helg.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder, det är som ett vykort ute nu.
    Veckorna går fort och snart är det helg igen, men jag håller med dig, vill vara ledig liiite till :)
    Önskar dig en fin kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Verkligen jätte vackert men lite för kallt för min smak. Kram Anette

    SvaraRadera