torsdag 17 december 2015

Vinst hos Finaste Mattan

Hej. Hur har ni det? Är det stress och fullt ös eller har ni
läget under kontroll? Jag tycker jag har läget under kontroll.
Även om det är mycket att göra, känner jag ingen stress.
Däremot är jag skittrött på kvällarna när man klämmer ned
rumpan i soffan.
När jag vittjade brevlådan idag, blev jag glad. Vinst från
Finaste Mattan låg där och väntade på mig. En signerad bok
från Thereze Ingemarson, "Flugfiskarens dotter".
Ni läser väl Finaste Mattans blogg. Full med fina tävlingar
och bra tips. Annars är det ett tips att börja med det.

Näe, nu måste jag fortsätta slå in paket. Ha en skön kväll,
allihopa. Kram till er.


4 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten. Jag fick också en vinst därifrån idag. Kram

    SvaraRadera
  2. Härlig överraskning :)
    Känner igen tröttheten men här har den satt sig på minnet ;)

    God läsning! Kram Jane

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten! Läser alltid Finaste mattan, men inte alltid med på alla tävlingar...
    Jag känner mig faktiskt lite stressad i årets julstök, och inte ett endaste litet julkort är scrappat och skickat i år. Det känner jag själv mig lite besviken på...
    Största fredagskramen till Dig, Petra från kusin!

    SvaraRadera
  4. Stort Grattis !!!
    Dom har så himla fina vinster hos dom !! och underbara tips love them :)
    Kramisar Sanna

    SvaraRadera