fredag 18 december 2015

Paketinslagningar

I vanliga fall sitter jag med inslagning av julklappar i sista
minuten. Dom första klapparna är då roliga att slå in medans
dom sista känns som pest och pina. Dom blir haffsigt inslagna
och det är inte mycket kärlek i det alls.
I år är läget lite annorlunda. Har köpt klappar i god tid och
slår in några då och då. Har till och med kostat på mig att lägga
ned lite extra energi på detta. Har använt limpistol, märkapparat,
mönstrad tejp, lacksigill och gjort en del egna julklappsetiketter.
Känner mig riktigt nöjd. Har några kvar. Får se om jag kan få
några fler ideér.
Är ni pyssliga när det kommer till paketinslagningar?






4 kommentarer:

  1. Helt underbara paket !! och skönt att ha det gjort !!!!!
    Stor kram till dig finaste och ha en mysig fredag
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Grattis till din vinst :-)
    Njae är väl sådär med inslagningen.. Till barnen och deras kusiner så blir det vanligt enkelt julpapper, det rivs ju bara upp...
    vi byter ju inte med varann men jag har köpt en julklapp till min man och mig från tomten så den kan ju få lite julklapps-kärlek <3

    Fina paket du ha gjort
    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Å vilka fina paket! :)
    Vilken skapaeglädje.
    Här blir det inte många i år.
    Barnen får några dagen före julafton.
    En blir semestern den STORA julklappen till oss alla! :)
    Ha en riktigt fin helg fina underbara du! ❤

    SvaraRadera
  4. Såå fina klappar du packat in.
    De som får paketen kommer bli så glada.

    Jag har också försökt packa in i takt efter vi införskaffat klapparna. Annars blir det så även här att de sista hafsas ihop för att få sitta i soffan och mysa med glöggen dagen innan.

    Ha en fin 4:e advent.
    Kram Kamilla

    SvaraRadera