fredag 4 december 2015

Hawaiifest

Här kommer en bildbomb från julfesten vi hade på jobbet
igår. Så himla lyckat och roligt det blev.
Startade festen med att skicka mina kollegor på en liten
flygtur till Hawaii. Kollade deras pass/id och flygbiljett så
att var i sin ordning. Jag var kapten och hälsade dom väl-
komna till Switchboard Airlines (eftersom vi jobbar i växeln)
och gav dom en sup. Sen pep jag iväg och svidade om till
hula hula flicka medans dom andra flög klart. Hälsade dom
välkomna på traditionellt vis med en blomsterkrans runt
halsen och gav dom deras namn på hawaiiska. Sen blev det
en massa god mat. Alla hade tagit med sig varsin smårätt.
Efter ytterligare en stund skickade jag ut dom att kolla på öns
omgivningar, tipspromenad med hawaiifrågor. Och efter det
hula hula dansade vi. Alla var med på noterna och vi hade
skitroligt. Det blev hur lyckat som helst.
Belöningen när man lagt ned så mycket jobb är när man ser
hur roligt dom tycker att det är.
Sen hade mina fina kollegor köpt present och diktat om mig
som tack för festen. Det värmde verkligen ♥

Nu kära läsare önskar jag er en skön fredagkväll. För det ska
jag ha. Kram.















7 kommentarer:

  1. Gud vilket kanonroligt initiativ! :-) Det där tar jag gärna och kopierar till min lista över roligheter att fixa på jobbets AW. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig fest. Det behövs lite hula hula nu när snön och vinter inte vill komma. Hula Hula eller Hawaifest lägger jag på minnet.

    Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat med att få ihop allt inför och under festen!
    Och ni såg verkligen ut att ha roligt! :)
    Önskar dig en riktigt lugn och skön helg.
    Det har du förtjänat efter allt jobb.
    Stor kram! ❤

    SvaraRadera
  4. Så kul idé och säkert en mycket lyckad fest. Så trevligt att få gå på genomtänkta fester men mycket jobb för den som planerar. Man längtar minsann till någon söderhavsö i dessa dagar...
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  5. Woooo,så skojsigt & mysigt ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  6. Petra "Bindefeldt" Nilsson... Du är inte bara en fantastisk festfixare, du är vacker och smart oxå... ��
    Kram min fina kusin // Kate

    SvaraRadera
  7. Vilken fest, ser hur kul ut som helst :)

    SvaraRadera