onsdag 30 december 2015

Han klarade det!

Himmel och pannkaka vad nervös jag har varit idag. Mer än
sonen tror jag. Och då var det ju ändå han som skulle köra upp
och inte jag. I måndags gjorde han skrivningen och den klarade
han galant. Idag 11.30, var det uppkörning. Jag sa till honom att
han måste höra av sig direkt när han var klar. Var inte lätt att
jobba. Sen kom det, "..mom I made it..". Vilken härlig nyhet.
Risken är väl att man blir av med bilen nu ;)
Hittade ett körkort i gömmorna hemma som jag gjorde till honom
när han var 2 år och åkte på sin bobbycar. Han har säkert glömt
av det. Lägger med det för skojs skull i grattiskortet.

Nu kommer han och hämtar mig från jobbet. Det ska vi hem och
fira. Ha en bra näst sista dag på året allihopa. Kram ♥

6 kommentarer:

  1. Men å va roligt! :)
    STORT GRATTIS!!!
    Det måste vara en underbar känsla.

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis till sonen !!!
    Jag tittar förbi för att önska dig ett riktigt
    ❤ Gott Nytt år finaste ❤
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Men så stolt du måste vara.
    Grattis till sonen.

    Gott nytt år fina bloggvän.

    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  5. Grattis! Så roligt! Minns själv den dagen än idag och jag tror min mamma å pappa blev av med bilen då med ;-)
    Kul att du sparat körkortet :-)

    Önskar dig ett riktigt gott nytt år
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  6. Grattis till sonens körkort!
    Min dotter tog sitt körkort för 4 år sedan 30/12.
    Kul att ungdomarna har körkort..........men tyvärr är man ju nu ännu mer orolig att något ska hända sina små älskade barn!
    Ja,ja, sånt är livet.........

    Ett Gott Nytt År till dig,
    kram Anneli

    SvaraRadera