torsdag 10 december 2015

Gott och ont

Ryggskottet är tillbaka. Nåja, det har väl aldrig blivit riktigt
100% bra sen förra julen. Men nu är det tillbaka med full
"kraft" igen. Och det för jag gjorde en magövning häromdagen.
Skitkul. Det blir att gå till naprapaten på måndag och tills dess
vara flitig med mina stretchövningar som jag fick förra året.

Igår var jag och tre till över till Danmark på shoppingtur. Jag
kom hem tomhänt, men dom andra handlade desto mer..haha.
Kul med en liten utflykt bara.

Idag har vi blivit bjudna på julbord med vår förvaltning. Så nu
sitter jag här alldeles för mätt. Och ändå sa vi innan att vi tar
inte av allt. Vi ska bara äta lite..jo, tjena..så var det med den
karaktären. Nu blir det ingen mer julmat innan julafton. Vill
egentligen inte ha nån alls innan julafton. Förstår mig inte på
såna som kan äta en fyra-fem julbord innan jul...bläää.

Har ni ätit nåt julbord än, eller kommer att göra innan julafton?
Ha en riktigt skön torsdag kväll, all you lovely people ♥


7 kommentarer:

  1. Usch för ryggskott! Det har jag haft en gång och det var verkligen hemskt. Hoppas du får hjälp. Nja det där med julbord får nog vara till julafton, men blir man bjuden så varför inte? Blev bjuden på tre-rätters i helgen och det satt fint...
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  2. Stackare, det låter inte bra med ryggont, hoppas att det går över fort. Har inte ätit något julbord än, det brukar bli ett på jobbet sen ett hemma på julafton. Visst har vi ganska många sorter, men inte så mycket av varje... gillar inte när det åker ut och in i kylskåpet flera dar.
    En stor julkram från Birgitta

    SvaraRadera
  3. Usch låter inte kul med ryggen, hoppas det går över fort. Här blir årets första julbord på lördag och sen kommer jag att hinna med ett till innan julafton. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Men fy vännen.
    Det låter inte alls bra det där.
    Hoppas att det släpper i ryggen snabbt!
    Vi åt julmat hemma förra helgen och det räcker bra för mig.
    Julbord med jobbet har vi nästan aldrig haft eftersom vi står och säljer det hela december och blir rätt trötta på det allihopa.
    Vi brukar hitta på nått annat istället.
    I år blev det middag och bowling.
    Önskar dig en jätte fin helg och lucia trots ryggont! ❤
    Stor varm kryapådigkram vännen!

    SvaraRadera
  5. Usch och fy din stackare :-( Hoppas att dina stretch övningar hjälper till måndag iaf...
    Vi ska ut med jobbet idag på julbord, till Liseberg... jag har hört att det skall vara riktigt bra vi får se

    Krya på dig kram och trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Har varit på ett julbord. Nummer två blir på söndag. Även om man äter lite så blir det ju mycket ändå... Hoppas du är bättre i ryggen! Kram

    SvaraRadera
  7. Stackars dig hoppas det blir bättre snart ....
    Nej,har inte ätit någon Julmat än 6 gör det bara till julaftonen ♡ ...

    /Kram

    SvaraRadera