lördag 12 december 2015

En dag i flygande fläng..

Är så glad för vi har kommit igång med julklappsinköp.
Vi är inte klara men det är inte mycket kvar. Och så har
vi städat, övningskört, tvättat bil och hjälpt svärföräldrarna
med handling. Så det har varit en dag då vi fått väldigt
mycket gjort. Och däremellan har jag slängt mig ned på
golvet för stretchning..haha.
Jag är lite sugen på att fixa en gran imorgon. Får se om
känslan är densamma imorgon i så fall kommer den in.
Måste säga att jag känner inte minsta stress alls och det är
underbart. Sen hade jag velat baka lite mer. Ser så gott ut
när jag är inne på era sidor och ser allt mumsigt ni har
gjort. Men samtidigt känner jag mig lite kluven, för jag
vill hålla mig ifrån att äta det själv. Och det är lite svårt om
det finns hemma. Får se hur jag gör.

Hoppas ni alla haft en toppenbra lördag och jag önskar er
en mysig kväll. Kram.




2 kommentarer:

  1. Vilka fina paket! Här har det mest gått i slow motion även om en del blivit gjort. Det där med bakandet är svårt, vet precis vad du menar. Man vill ha det av tradition, sen orkar ingen äta upp det, och så finns det där och lockar... Matbröd går inte vara utan så det ska bakas iaf.
    Ha en fin fortsättning på helgen och glöm inte bort att slappa lite också...
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  2. Önskar att jag hade haft din energi. Idag blir det julgranen in och lite julgodis kokande även hemma hos mig. Fast dottern så gärna vill åka på bio.

    Ha en fin Lucia.

    Kram.

    SvaraRadera