söndag 20 december 2015

4:e advent

My god. Vi skulle ju bara åka ned på stan och flanera lite.
Shopping var det inte tal om. Jag kom hem en vinterjacka.
I och för sig har jag letat efter en länge nu. Sa till maken,
vi går upp på Intersport och kollar om jag hittar nån jag
gillar. Och gillar jag nån kan man kolla i mellandagarna
om det finns med på mellandagsrean. Men jag hittade en
som redan hade fått mellandagsrea-pris på sig, 50% off.
Jag var tvungen att slå till. Redan här skulle vi gått mot
bilen och åkt hem, men näe, vi fortsatte. Gick förbi
3 butiken. Skickade in maken för att kolla om det fanns
nåt bra erbjudande på att byta telefon. Vi har haft våra i
4 eller 5 år. Jodå, det fanns det, så nu har 3 fjärdedelar av
familjen bytt telefoner också. Det här var inte riktigt vad
jag räknade med när vi satte oss i bilen och åkte ned till
stan. Nu har jag bytt från iPhone till Samsung.
Hjälp..hur ska det gå?


4 kommentarer:

  1. Ja, ibland går plånboken varm.. Men perfekt när man hittar nåt man behöver för halva priset, så varför vänta till mellandagarna då? Då är den förmodligen slut.. Jag gick från Iphone till HTC, och det tog ett tag att lära om sig, ganska lång tid om jag ska vara ärlig ;)
    Stor varm 4:e adventskram till Dig, fina kusin <3 från Kate

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig shoping dag ni har haft, instämmer med det tidigare inlägget... varför vänta, när man kan slå till direkt.
    Har varit hemma hela helgen och tur är det. Sonen var till knalleland i går, katastrof kom nästan inte därifrån... bilar och folk överallt.
    Ha en underbar vecka!
    Många julkramar från Birgitta

    SvaraRadera
  3. Vilka klipp!
    Super bra för alla som köper billiga jackor nu! :)
    Vi köpte också nya samsung genom 3 som barnen ska få i julklapp.
    Ha en jätte fin kväll!
    Kram raring.

    SvaraRadera
  4. Härligt med fynd! :-)Kramizz Laila

    SvaraRadera