onsdag 4 november 2015

Varorna från Twinkledeals

Nu har mina varor från Twinkledeals kommit. Förstår
att det är många som undrar om detta av sökorden jag
ser i statistiken. Ska man våga beställa därifrån eller inte.
Direkt efter jag hade lagt en beställning halkade jag in
på en sida med kundkommentarer som inte var så
positiva så jag blev lite tveksam om jag skulle få dom
eller inte. Nu har jag fått mina varor. Koftan kom efter
ca 4 veckor och väskan efter ca 6 veckor. Är jag nöjd då?
Njae det är jag väl inte. Fast å andra sidan så är man ju
inte alltid det om man skulle beställa från H&M heller.
Fördelen är ju att det inte är några problem med att skicka
tillbaka det man vill ha om du beställer med svenska
postorderföretag. I och för sig har jag inte undersökt saken
med Twinkledeals, känns bara som att det vore mycket
krångligare. När jag la beställningen så kände jag att jag
kan mista dessa pengar om det går åt pipan. Jag kommer
inte att råda/avråda någon från att göra det ena eller det
andra, men jag kan säga att jag själv kommer nog inte att
lägga någon ny beställning där.

Bild från Twinkledeal

Och så här såg det ut

3 kommentarer:

  1. Den där långa tröjan var riktigt läcker! Väskan var också fin. Jag skickar efter en del men hittills bara inom Sverige, feg som man är. Min sonhustru däremot skickar efter mycket snyggt och billigt från England.
    Ha en fin kväll!
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att du inte blev nöjd med dina köp. På bilderna att se ser det fint ut. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Snygga saker men koftan var mycket kortare än på bilden??
    eller har dom en minimänniska på den bilden ??
    Eller så är du väldigt lång ??
    och då ska jag nog inte beställa heller då jag är lång 1,76
    Kramisar till dig sötnos !!!!

    SvaraRadera