måndag 23 november 2015

Horn och djurhuvuden i inredning

Jag har fått pippi på horn och djurhuvuden. Var till Ica
och handlade igår och då gick jag förbi den här. Tyckte
den var lite söt. Stod och höll i den och visste inte om jag
skulle köpa den eller inte. Maken tyckte jag skulle köpa
den. Den var dock inte så stor så när vi kom hem fanns
det ingen bra vägg att sätta den på, så vi satte den på
kryddhyllan ovanför spisen. Lite rolig och udda placering
blev det, men den passade jättebra där.
Har även köpt ett annat djurhorn/kranium in till vardags-
rummet. Har inte knäppt kort på den så den kan ni inte
få se nu. Det får bli till ett annat tillfälle. Och sen har vi
några horn i miniformat som ska hänga i granen. Så i
den inredningssvängen är jag just nu.

Hoppas ni alla får en bra start på veckan, med eller utan
snö ;) Kram.



1 kommentar:

  1. Han satt väl fint där ;-) det är
    Som tavlor man vet aldrig var man ska hänga dom...
    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera