söndag 15 november 2015

Helgens företeelser

Fredagen var sen länge inplanerad med en sleep over
med några tjejer. Men saker kom emellan så jag valde
att åka hem på natten, så inget vin till mig denna gången.
Men roligt hade vi, med gott att äta och många härliga
skratt. Tänk så pigg jag var da´n efter ;)
Lördagen fick bli en fixardag i lite lagom takt. Förtog
mig inte direkt. Det som blev gjort blev gjort. Resten
tar vi sen. Och på schemat i dag stod kalas. Makens
minste brorsdotter har fyllt 20. Galet så stora kidsen
blir och en annan som inte blir äldre än 27..hehe.
Även om det kändes som helgen var rätt uppbokad med
diverse saker så måste jag säga att lyckades att lägga det
på en nivå så jag inte kände mig stressad över det.

Nu hoppas jag att ni söta bloggare och läsare också haft
en fin helg med sköna dagar. Kram till er <3


5 kommentarer:

  1. Det är kul med kalas, tänk vad märkligt det är barnen växer i kapp... hihi. Det låter väldigt kul med sleep over, men ändå skönt att sova hemma.
    Ha det bra!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Låter om skön helg. Med både fix och roligheter. :-)kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra att du har haft roligt och mycket på g i helgen men ändå inte känt dig stressas! Det är ju enormt viktigt att hitta den balansen.
    Roligt att det blivit lite fler inlägg också! :)
    Stor kram och ha en jätte fin ny vecka vännen! ❤

    SvaraRadera
  4. Tror säkert att Carola var en upplevelse på Åhaga. Hon har en fantastisk röst. Själv var jag på en underbar jävla jul av Helena Bergström på bio igår. En jättekul film.
    Tänkte skriva om den i bloggen, men jag kan inte publicera inlägg just nu. Något är fel men jag vet inte vad.

    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en fin start på veckan. Kram Anette

    SvaraRadera