fredag 6 november 2015

Fredag...woop woop..

Fredag i dag hörrni...woop, woop... Underbart. Även
om denna veckan gått rysligt fort och den rätta fredags-
feelingen inte hunnit infinna sig så är det gôrgott. Har
lite att pyssla med helgen. Känner mig lite ivrig på att
få komma hem och börja. Laddar med lite go´musik så
jag får extra energi att slänga mig över allt på min lista.
Just nu har jag Beyonce/Arrow Benjamins låt Runnin´
(Lose it all) på repeat på Spotify. Gillade inte den första
gångerna när jag hörde den men nu är jag tokig i den.

Vad ni än har för er idag, hoppas jag ni har en förbaskat
bra fredag. Kram till er, fina bloggare.

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig glädjespridare du är gumman! :)
    Jag blev genast mycket piggare. ❤
    Här är det kolugnt ikväll. Bara jag och barnen hemma och myser! Än så länge har jag förkylningen under kontroll.
    Kram till dig fina människa! ❤

    SvaraRadera
  2. Du är underbar vacker ❤️
    Måste lyssna på den låten :)
    Önskar dig en härlig fredag
    Kramisar ❤️Sanna

    SvaraRadera
  3. Vet inte vad det är för låt tyvärr, får ta och leta upp den.
    Visst kan skön musik få en att liksom komma i go stämning och se lite ljusare på tillvaron.

    Hoppas din helg är bra,
    kram Anneli

    SvaraRadera