tisdag 6 oktober 2015

Twinkledeals

Är det nån av er som har nån erfarenhet av att beställa
kläder från Twinkledeals? Kommer ständigt upp reklam
på min facebook från dom och jag har hittat grejer jag
vill ha. Efter många om och men har jag nu lagt en
beställning på dessa två varor. Precis efter jag hade gjort
det halkade jag in på en sida med kundbetyg och då blev
jag lite nervös. Väldigt många hade skrivit att dom inte
fått sina grejer eller delar av sin beställning. Så nu undrar
jag om ni har beställt därifrån och i så fall, hur har det
gått för er. Har jag kastat pengarna i sjön eller kommer
jag att få dom?

7 kommentarer:

  1. Där kan jag inte hjälpa dig tyvärr!
    Jag har aldrig hört talas om dom.
    Men det kanske beror på att jag inte är inne på FB så ofta. Och när jag är det så skrollar vidare så fort det kommer någon reklam! :)
    Hoppas verkligen att du får dina grejer.
    Som förövrigt var jätte snygga! :)
    Fin kväll till dig raring! ❤
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har heller ingen erfarenhet av det företaget.
    Hoppas verkligen för din skull att du får dina saker, de verkar jättefina både tröjan och väskan.
    Har själv en liknande väska och trivs med den härliga bruna färgen.........

    Ha det fint,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Det har jag ingen erfarenhet av alls, har inte hört talas om det. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Det har jag ingen erfarenhet av alls, har inte hört talas om det. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Nope aldrig hört talas om... Är på FB mindre och mindre
    Hoppas att du får dina saker och har du betalt med kort kan du alltid gå
    Till din bank och få pengarna tillbaka, det gjorde en vän till mig när inga varor dök upp
    Kram Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha..det hade jag ingen aning om. Tack för tipset Sandra.

      Radera
  6. Ingen erfarenhet tyvärr! Men halkade in på din blogg när jag letade efter andras erfarenheter. Har klickat på en del kläder jag vill ha därifrån, men inte lagt in beställningen än, och nu tror jag att jag väntar med det efter alla negativa kommentarer jag läst... Uppdatera gärna när och om du får dem.
    Hoppas ju på att allt går bra, de har så fina kläder på sidan. Verkar dock som att de bara kopierat bilderna från andras sidor och sedan syr ihop billiga kopior i China...som är mindre än det står att de ska vara. :( Allt jag läst har varit negativt, att de är för små, inte levererar alla varor, inte ger några dokument med i leveransen... På hemsidan finns positiva kommentarer, men de kan ju vara fake de med... Dock brukar det negativa komma tydligare fram, så vi får hoppas på att allt är okej. Håller tummarna för dig!

    SvaraRadera