torsdag 29 oktober 2015

Halloween på Liseberg

Hej allihopa. Här är jag igen. Jag har varken gett upp
bloggen eller legat deckad i förkylning (även om den
fortfarande håller i sig). Näe, mamma kom i lördags så
jag har väl varit mer social med henne nu medans hon
är här. Hon åker på lördag igen.
Idag har jag dock varit ledig. Vi hade bestämt sen innan
att vi skulle åka till Liseberg på halloween. Trodde först
att hela familjen skulle åka, men så blev det inte. Först
hoppade störste sonen av och sen ville inte minste heller
åka, så det blev jag, maken, mamma och en kompis till
mig som kom iväg. Det var roligt att kolla på allt dom
byggt upp och efter kl 17.00 fick man gå in på hamn-
området på "egen risk". Där strök det omkring många
skumma figurer som rätt var det var stod precis bakom en
eller var ända upp i ansiktet på en. Det var mycket skrik
och spring på "småtjejerna" som var där.
Det var roligt att ha kommit iväg på detta, nu väntar vi på
att jul på Liseberg ska börja. Det åker vi på varje år.

Hoppas ni mår bra allihopa. Ska läsa ikapp på era bloggar,
men det hinner jag inte idag, får bli morgondagens göra.
Kram kram



 










10 kommentarer:

  1. Läskigt....det där hamnområdet hade inte jag gått in i....haha...:-) kramizz o ha en fin fredag/Laila

    SvaraRadera
  2. Jag inser ju ni att vi bor på tok för långt bort från Liseberg.
    Visst. Min stad har ju också en massa att erbjuda.
    Men det kan jag ju göra när som helst.
    Vilket iofs inte händer så ofta heller. Blir väl så när man har allt så nära inpå.
    Hoppas ni får mysiga sista dagar ihop med mamsen.
    Ha en jätte trevlig helg hjärtat.
    Kram! ❤

    SvaraRadera
  3. Men, jisses så häftigt och så fint och vackert de gjort!!Paraplyerna i luften och Mackasinets utsmyckning! Fantastiskt!
    Ha det gott nu och stora fredagskramen från Kate

    SvaraRadera
  4. Att umgås med mamma tyckte jag var helt rätt val. Önskar dig en fin fredag. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Vi satsar nog på Jul på Liseberg i år... kul med Halloween tema! Här rusar också tiden och jag har inte heller kikat runt men så blir det ibland..

    Kul att du skriver om Soya Nuggets jag köpte på mig några kartonger i förra veckan, hur goda som helst...
    Jag sa till barnen att det var Chicken nuggets men dom tyckte inte att det smakade så, eftersom jag inte gillar kyckling så lagas aldrig kyckling här hemma så dom trodde väl verkligen att det skulle bli chicken nuggets...

    trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Hihi Coolt & Jul på Liseberg vill jag på ❤...
    /Fredagskram!

    SvaraRadera
  7. Visste inte att de firade Haloween där på Liseberg också men julen där är jättefin. Fina bilder. Ha en fin helg, kram

    SvaraRadera
  8. Kul firande tycker jag. Jag hoppas vi kommer iväg på Jul på Liseberg.
    Önskar dig en fin lördag.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Åhh vilka fina bilder !!!!!!! Tack för en jättefin present bok och choklad och bokmärke TACK du är verkligen bäst Petra Stor kram till dig !!!
    Sanna

    SvaraRadera
  10. Vad fint med alla pumpor, skulle kunna tänka mig att ha åkt dit om det inte hade varit för nattjobb hela helgen ;) Kram

    SvaraRadera