fredag 9 oktober 2015

Härligt med fredag

God morgon på er. Äntligen fredag, eller vad säger ni?
Vi hade jättetrevlig på våran after work igår och dom
"Goda bubblorna" jag skrev om i förra inlägget kan jag
absolut rekommendera om ni behöver ett festligt alkohol-
fritt alternativ nångång. Provade även en Virgin Colada,
alkoholfri Pina Colada, som var god.
Vi blev återigen lite besviken på restaurangen vi var och
åt på, Grekiska Tavernan, hälften av oss var nöjda med
maten medans andra halvan blev missnöjda. Vad sägs om
svartgrillad mat eller att en av kollegorna inte fick sin mat
innan vi hade ätit nästan. Näe, dit går vi inte igen.

Ikväll blir lugnt med nåt gott att äta och kolla film. Det ser
jag fram emot. Känner mig lite trött, kunde inte sova inatt,
så soffan hägrar väldigt mycket.
Önskar er alla en härlig fredag.

4 kommentarer:

  1. Snygging :-)

    Tråkigt när man inte får in maten samtidigt...

    Ja härligt med fredag.. imorgon vankas överrasknings-födelsedags-fest, kompisens man fyller år

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Super trist med kassiga resturanger. De ska ju liksom bara leverera liksom.

    Fina du på bilden. Fredagar är bara bäst.

    Ha det bäst i helgen.
    Kramis Kamilla

    SvaraRadera
  3. Men jösses så fin du är! :)
    Gud va tråkigt när man går ut så där och så är inte maten bra! ....eller kommer ut samtidigt till alla.
    Inte ok!
    Hoppas du hade en skön kväll på soffan igår.
    Det hade jag! ;)
    Ha en jätte fin helg!
    Jag vaknade onödigt tidigt idag! :/
    Stor kram till dig snygging! ;)

    SvaraRadera
  4. Trist när restaurangen inte leverera, bra och vällagad mat är det man vill ha såklart. Ha en härlig lördag. Kramisar Tina

    SvaraRadera