måndag 12 oktober 2015

En himla seg dag

Fy vilken seg dag det har varit idag. Känns inte som jag
vaknat till på hela dagen. Kallt är det också, både ute och
inne på kontoret. Den här gnällisen hade passat bättre
under en filt hemma i soffan idag. Har lite skav i halsen.
Håller tummar att det inte blir nåt av det. Men nu är det
snart är det fotboll på tv:n, så då har jag anledning att
krypa in under filten i soffan, tända ljus och mysa en stund.

Köpte mig en rumsgran igår. Tycker dom är himla fina.
Gillar ni dom?
Varm och go´kram till er härifrån soffan.





9 kommentarer:

  1. Här är det också fotboll på tv:n ikväll. Men jag tittar inte just nu! ;)
    Jätte söt gran. Och jätte vacker byrå! Den gillade jag verkligen.
    Ha en riktigt skön kväll där under filten! ❤
    Jag ska koka en kopp te strax och krypa ner i soffan jag me.
    Stor varm kram till dig goa vän!
    Kram! ❤

    SvaraRadera
  2. Har haft utedag hela dagen i solen, så nu är jag så trött, så trött.... Värmde mig med en kopp varm kakao-choklad alldeles nyss och krupit ner med en skön filt i soffan... gäsp!!
    Rumsen är så fint, kanske ska införskaffa mig en jag också..
    Stor måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Nu börjar det bli kallt ute och även inne känns det kyligt, L har ont i halsen och är hes, men jag har klarat mig.
    Har en rumsgran i sovrummet, en väldigt fin växt.
    Hoppas att morgondagen blir bättre.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Ingen fotboll för mig.. här var det kockarnas kamp och sen sov jag ;)
    Den var verkligen så söt :) håller den i värmen ??
    Stor kram Sanna

    SvaraRadera
  5. Visst är det mysigt att kliva upp i soffan och mysa när vädret är ruggigt ute. Inte för att fotboll är min melodi, men en bra film är heller inte fel.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag vill just nu bara gå och lägga mig....så trött. Hur trött kan man vara. Hoppas det känns bättre för dig idag. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Vissa dagar känner man sig som en urvriden disktrasa.... hoppas du känner dig piggare nu inför helgen. Jag plockad in min rumsgran igår som jag haft ute hela sommaren, hm tror att den är i behov av en hel dos omvårdnad och kärlek.... Kramisar TIna

    SvaraRadera
  8. Åh,sååå söta får ♡ ...
    Hoppas du känner dig piggare nu/Kram

    SvaraRadera