onsdag 16 september 2015

Vill till Stockholm..NU

Just nu skulle jag helst av allt vilja vara i Stockholm,
utrustad med en biljett till nån av U2´s fyra konserter.
Det känns riktigt tungt att inte se dom denna gången.
Får väl glädja mig åt att jag sett dom ett par gånger
innan i alla fall. Letar reda på några bilder från juli 2009
då dom var på Ullevi i Göteborg. U2 är mitt absoluta
favoritband. Dom har hängt med mig sen 8:an i hög-
stadiet. Har ni sån favorit inom musik?
Tror jag drar igång Spotify och diggar lite.
Önskar er en bra onsdag. Hoppas den "rockar"..hihi.

 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Vågar knappt säga det... Är discofreaks... haha!! : )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar också disco. Jag gillar mycket olika musikstilar 👍🏻

      Radera
  2. Vilken upplevelse!
    Skulle också gärna vara i Stockholm, men p g a jag har ett barnbarn där!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Jag har mest svenska artister på min topplista men Pink är en tjej som jag gillar skarpt. Kram Anette

    SvaraRadera