torsdag 3 september 2015

Min födelsedag

Tänk att det har gått ett helt år igen. Denna gången
står det 44 i almanackan. Och jag är lika förundrad i
år igen på dom där siffrorna. Tillhör dom mig eller är
det någon som skojat med mig och klottrat lite just 
vid min födelsedag. Inte så att jag har åldersnoja. Jag 
hänger bara inte riktigt med. Men strunt samma, nu är 
det min födelsedag så grattis till mig. Blommor, böcker
och presentkort på kläder har jag fått. Tårta och kalas
får det bli en annan dag. 

Önskar er alla en go´torsdagkväll <3



5 kommentarer:

  1. Hipp hurraaaaa på din födelsedag! Ett stort grattis

    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  2. Grattis underbara och vackra Petra!!!!! ❤❤❤
    Ett stort fång rosor från mig! 🌹🌹🌹

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla frågetecken ska föreställa rosor! :(

      Radera
  3. Grattisgrattisgrattis, pussåkram, ha det underbart! : ) !!!

    SvaraRadera
  4. Grattis till dig finaste Petra hoppas du hade en underbar dag 😍
    Stor kram till dig 💗 Sanna

    SvaraRadera