fredag 4 september 2015

Ledig fredag med shopping på agendan

Lite hastigt och lustigt bestämde jag mig för att ta
en dag ledigt. Anledningen till det var att maken ett
besiktningsjobb att göra i Ullareds-trakterna. Då kunde
ju jag passa på att gå på GeKå´s ett par timmar för mig
själv och shoppa. Det var länge sen jag kunde gå i lugn
takt och kolla läget utan att känna mig stressad över att
övriga familjemedlemmar ville åka hem. Det blev
shopping bara till mig denna gången, sånär som på ett
par t-shitar och några kalsonger. Födelsedagsshopping
kan vi kalla det..haha.
På vägen hem stannade vi vid Cramers blommor där
jag var på ljusafton med Birgitta. Köpte med mig de
höstblommorna jag ville ha till balkongen. Så i
helgen får det bli höstfix hemma.

Nu tänker jag snart krypa ned i soffan och njuta åt en
bra dag. Hoppas ni har haft en bra dag också.
Stor fredagskram till er!


3 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag. Dig väl förunnat. Kramizz å ha en jätteskön fredag kväll/Laila

    SvaraRadera
  2. Härligt med ledig fredag, hoppas det blev mycket shoppat. Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Härlig dag :)
    Stor fredags kram mys till dig 💗💗💗 Sanna

    SvaraRadera