tisdag 22 september 2015

En sån dag idag

Utfärdar en klass 1 varning för sur kärring på detta
inlägget, så ni vet innan ni fortsätter läsa ;)

Började med att trycka lite för många gånger på
håll-käften-och-låt-mig-sova-klockan. När jag skulle
tvätta ansiktet och försöka vakna undrade jag vad det
var för "träsktroll" som stirrade tillbaka på mig i
spegeln. Fy sicket räligt spöke. Inte blev det bättre
när jag skulle försöka hitta några kläder att sätta på mig.
Det fanns iiiingenting att ta på sig idag. Tog mina jeans
som jag tvättade igår. Då får man räkna med att hålla
andan ett tag innan dom gett med sig. Nästa stirr-moment
blev i skafferiet. Varför har vi aldrig nåt roligt frukostbröd?
Sen kan man ju undra varför man ska behöva gå ut när det
regnar? Och sen när man är ute i regnet så kan man ju ge
sig f.n på att man har glömt kontorsnycklarna inne på
kontoret. Det bästa hade ju varit att stanna i sängen idag,
eller hur?

Men dagen har ju bara börjat. Den kan ju bli långtråkig
eller dötrist.... eller alldeles underbar ;)
Önskar er alla sötisar en fantastisk tisdag.
Keep on smilin´

4 kommentarer:

  1. Vi håller tummarna för att det blir en heelt underbaar dag idag!! :-) Man får försöka tänka så i alla fall, så kanske det blir lite bättre. Kramizz på dig/Laila

    SvaraRadera
  2. Hahaha....Det där lät inte alls som en rolig morgon!
    Men desto roligare att läsa om! ;)
    Hoppas dagen har rättat till sig och blivit bättre! ♡
    Och har den inte det så kommer det ju alltid en morgondag! :)
    Stor kram! ♡

    SvaraRadera
  3. Hoppas det slutade alldeles underbart i stället nu :)
    Stor kram till dig fina /Sanna

    SvaraRadera
  4. Såna dagar har vi alla nån gång. Hoppas dagen idag känns bättre. Kram Anette

    SvaraRadera