tisdag 8 september 2015

En "dagens"

Här kommer ett inlägg som är rätt nytt för mig.
Visa upp kläder som jag har på mig. Men jag är
rätt nöjd med mitt inköp och fått massor med
fina kommentarer hela dagen. Till och med en
karl som såg mig och sa att jag hade en förbaskat
snygg topp på mig. Toppen är från Halens 269 kr
och ljusa jeans som jag inte haft på evigheter är
från shopping på GeKå´s i fredags, 229 kr. Och så
passade jag på att ha mina silvriga sander från
Bonprix som jag köpte i våras eftersom det skulle
vara så fint väder idag. Vägrar sätta på höstkläder.
Den tiden är så lång ändå.




7 kommentarer:

  1. Snygg outfit! Det är ju kul att kunna inspirera men jag har lite svårt för det där jag med ;-)
    Men man får öva ;-)

    Kram och fin kväll till
    Dig
    Sandra

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg dagens på dig snygging. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Jätte snyggt!
    Ingår dom där två fina sakerna som bär upp blusen så fint också....
    Skulle behöva din stl på dom! ;)
    Allvarligt så är du ju jätte snygg.
    Riktigt snygg! ♡
    Jag är jätte dålig på att lägga upp bilder på mig själv också. Tycker alltid att jag ser både ful och konstig ut! Men inte du inte.....! Snygging! :)
    Ha en fantastisk dag!
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Kul med dagens och jätte fin topp. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Så fint. Rosa och jeans funkar alltid.
    Skönt att höra att det är fler än jag som trotsar hösten.
    Sommaren var ju så kort.

    Härligt med dagens som ger inspiration.

    Ha en bra dag.
    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  6. Så snyggt, verkligen fint tillsammans. Håller med dig, hösten får vänta... Våga vägra höstkläder, ett tag till i alla fall.
    Ha en mysig fredag!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  7. Så snyggt !!! På en väldigt snygg kropp !!
    Det är verkligen insp att se dagens outfit men så svårt hur gör folk ?
    Kramisar sanna

    SvaraRadera