torsdag 6 augusti 2015

Sol i "sommarparadiset Solgläntan"

Hela denna veckan har kunnat avnjutas i stugan. Vilka
härliga dagar det har varit. Trodde ett tag att jag inte
skulle kunna få nån grundfärg på kroppen innan vi skulle
åka iväg till Rhodos, men det fick jag. Har inte gjort ett
smack förutom att sola. Har endast flyttat mig efter solen
så jag inte skulle hamna i skuggan. På kvällarna har det
varit lite fix inför resa som frisörbesök, tvättstuga mm.
Nu sitter vi här klara och laddade för resan. Ska bli sååå
roligt. När jag kommer tillbaka hoppas jag att jag har lite
härliga Rhodos bilder att visa er.

Ha det så gott så länge. Pussar och kramar till er alla.




13 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Ha det riktigt skönt på Rhodos och bara njuuuuut

    SvaraRadera
  3. Ja det har varit riktigt ljuvliga dagar, precis vad man behövde. :-) Ni får ha det jättebra på Rhodos, och njut nu. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Njut av Rhodos nu, så får vi njuta av Sverige solen som ska infinna sig :)
    Ha det bäst nu :)
    Pöss & kram från kusin <3

    SvaraRadera
  5. Ha nu en jättemysig resa till Rhodos.
    Njut i massor och vad gäller solen så är jag övertygad om att den kommer
    att hälsa på er massor.

    Kram Kram

    SvaraRadera
  6. Ja data tid är det inte så mycket av denna sommaren men det blir så och visst kan det vara skönt att bara ta det som det är

    så härligt med Rhodos, njut av veckan i värmen

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Trevlig, njutbar, fantastisk resa önskas du!!! : ) Kram!

    SvaraRadera
  8. Ha en underbar resa och njut så mycket ni kan. Började jobba idag, det gick bra det med.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  9. Sommar, sol och lata dagar...hoppas ni har det gott på Rhodos

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  10. Hoppas du njuter av Rhodos sol värme semester och god mat
    Stor kram till dig ❤️

    SvaraRadera
  11. Jag är så glad för din skull att du äntligen fick lite sol, värme och energi som kommer med det.
    Härligt att du kan koppla av så och ligga och sola. Det har jag jätte svårt för.
    Ha nu en fantastisk semester på Rhodos och samla på dig en massa härliga minnen!
    Stor kram fina du!
    Susanne

    SvaraRadera
  12. Underbart ♡ ....
    Trevlig resa önskar jag & ger en kram!

    SvaraRadera
  13. Vilka fina bilder. Håller med om att det var lite svårt att få färg denna sommaren. Men nu har vi fått lite sommar till slut.
    Ha det jättebra på Rhodos. Är lite avis.

    Kram

    SvaraRadera